Lite second hand

Då jag tog en promenad med Connor idag så hade jag planerat en lite lagom lång sådan. Men så kom vi bort till Volvoverken och där stod en skylt om öppetider för ett second hand-ställe. De har bara öppet onsdagar och lördagar. Idag är ju onsdag, tänkte jag och så blev det en promenad dit istället, vilket betyder en väsentligt längre promenad än vad som var menat. Jag hade aldrig varit dit förut så tyckte det kunde vara kul ändå.

På vägen dit hade Connor och jag "picknick". De senaste dagarna har han varit rätt på klockan med måltider så jag visste att han ville äta runt 13-tiden, därför hade jag förberett en flaska innan vi gick hemifrån. Där satt vi på en parkbänk och tittade på några kråkor som lekte medan Connor åt. Det var ganska mysigt faktiskt, men jag hade glömt en sak. Maten var med, en filt var med till Connors ben, hans haklapp var med... vad hade jag glömt? Jo, en sittdyna till mig själv. Det blev kallt efter en stund på bänken. Men nu vet jag till nästa gång.

Jag hittade en tröja till mig själv och en luftballong till Connors rum. Den ska han ha några gosesaker i tänkte jag. Då vi varit hemma i cirka halvtimmen så slutade Robin jobbet, vilket var skönt för då däckade jag. Ibland är jag riktigt dum som vill göra mer än jag orkar. Men som jag skrivit tidigare i bloggen så VILL jag kunna göra saker jag också.

Gosig tröja med huva till mig (45kr).


Connors luftballong (20 kr). Tvättade den och den har inte torkat helt, därav färgskiftningen.

Kommentarer:

1 Linda aka Javamorsan:

Snygg tröja :)

Den där ballongen var ju hur cool som helst.

2 Petra:

Det är härligt med sånna där spontana dagar. Blir inte så mycket sånt för oss nu, men så fort "lillen" är ute så ska jag nog ta mig iväg på lite kul jag också.

3 June:

Sv: Tack! :)

4 Anna:

Hej och tack för din kommentar. Bloggen du skrev på används inte längre, utan mer om MirAnna's Calendargirls hittar du på http://finest.se/miranna och http://mirannascalendargirls.com.



Mvh Anna/MirAnna

5 Pysselmani:

Vilka fina fynd du gjorde på second hand!

Kommentera här: