Buskis i Karlstad

Igår var jag, syrran och våra föräldrar på buskis i Karlstad. Det var "Mor till salu" som gick sommaren 2010 på Vallarnas friluftsteater i Falkenberg. Första akten var till en början lite seg (det brukar vara så), men sedan satte det fart och blev riktigt roligt! Föreställningen gick på nya Karlstad CCC. Riktigt fina lokaler! Enda dumma var när ALLA skulle ut samtidigt. Det blev knök och kö till rulltrappan (en enda som gick ned) innan de stängde av den som gick upp så folk kunde använda den som vanlig trappa. Något de kanske kan tänka på framöver? Vi stod en bit bort från den stora högen med människor och väntade ett bra tag och det lättade på först när båda trappor gick att använda.

Stefan Gerhardsson var rolig som pastor. Då och då klarade han inte att hålla masken utan började skratta. Då skrattade publiken ännu mer! Jojje Jönsson är alltid rolig och Siw Carlsson är underbar! De andra skådespelarna är inte att förglömma, men de tre nämnda är mina favoriter i detta gäng.


Jojje. Tyvärr stod han aldrig still så att det kunde bli en ok bild.


Karlstad CCC. Vi satt på 1:a balkong så vi var näst högst upp.

Kommentarer:

1 Hanna:

Ja en bikini ska sitta bra, annars är det bara en plåga att gå omkring i. Vad synd om dig med din hy. Det kan inte vara roligt. Du får smörja in dig ordentligt så du inte bränner upp dig! Jag är en sån som verkligen ÄLSKAR att ligga och steka i solen. Kan ligga stilla i flera timmar bara för att jag ska bli brun. Haha!

2 joanna- Att leva med Aspergers syndrom!:

svar:nej den las upp för 5 min sen s¨å:P

3 Linda aka Tokmorsan:

Åh vad roligt hade jag också velat gå och se!

Kommentera här: