Årets Skottland-broschyrer

Nu var det åter dags för beställning av Skottland-broschyrer (som du också kan beställa HÄR). Man kan även ladda ner filen till datorn, men jag är lite gammaldags av mig och gillar att ha något att bläddra i "på riktigt". Jag fick brevet på posten idag.

I och med att Connor är så liten än så blir det inget Skottland i år. Behöver dessutom rätt så lång tid på mig att spara ihop till något sådant, trots att jag brukar lyckas få ihop ganska billiga resor då jag bokar allt på egen hand på deras egna webbsidor/telefoner (utan mellanhänder). Jag vill verkligen resa till Skottland med Connor om några år. Visa honom varifrån hans mamma och pappa fått inspirationen till hans namn.

Men för tillfället får jag nöja mig med att bläddra i broschyrerna och fantisera. I och för sig en härlig grej det också!

Härliga bilder som gör att man minns sina egna resor!

Kommentarer:

1 Maol:

Jag är istället jättesugen på att fjällvandra i Sverige. ^_^

2 Pysselmani:

Min syster är helt såld på Skottland! Jag förstår henne då jag tittar på bilder hon tog under sin rundresa där. En dag ska jag väl själv resa över dit =)

(och jag ska INTE tipsa henne om de där broschyrerna)

Kommentera här: