Sett filmen The Switch - Pappa på burk

Spoilers förekommer! En film som ska föreställa en komedi.

Kassie vill ha barn innan hon är för gammal, men hon har ingen man. Hon bestämmer sig för att skaffa ett barn ändå genom en spermadonator. Hennes bäste vän Wally är inte så förtjust i idén. Under en fylla försöker han glömma allt och till och med övertala henne att inte göra det. Kassie går genom det ändå och blir med barn. För att barnet ska växa upp nära sin släkt och i en mer hälsosam lantmiljö än i New York så flyttar hon långt bort och Wally har inte så ofta kontakt med henne. Efter 7 år bestämmer Kassie sig för att flytta tillbaka till New York med sin son. Men är inte sonen lite väl lik bästisen?

Jag är inte en av de många som gillar Jennifer Aniston. Tycker mest hon spelar samma roll gång på gång. Det enda som får mig le i filmen är ungen och det är bara några enstaka gånger. Annars framkallar den inga skratt hos mig. Slutet tycker jag innehåller en tragisk aspekt (om ni inte har något emot spoilers: det handlar om hundar på ett avlivningscenter).

Undrade ett bra tag på var jag kände igen den flinande Patrick Wilson från... Sedan klickade det till. Han spelade Raoul i Phantom of the Opera. Tyckte han var "blank" och tråkig i den filmen och i den här har han verkligen blivit castad just för att vara den där "perfekte", blanka, tråkiga typen. Nepp, det här var ingen film för mig.

Köp DVD på Ginza

Kommentarer:

1 Tanja:

jag gillar jennifer aniston. spciellt i min låtsasfru med adam sandler!

Kommentera här: