Molkom marknad och husvakt

På fredag var vi till Molkom på den årliga marknaden där. Den är inte särskilt stor, men det kan vara kul och just i år blev jag riktigt glad. Där fanns nämligen ett ställe som sålde det som vi tänkt oss till Connors 1-årspresent. Vi sparade inte enbart frakten (hade tänkt beställa på nätet annars) utan de var också billigare än de billigaste jag hittat på nätet. Dubbel pott! Nu är det inte så att Connor läser min blogg, men är lite hemlighetsfull ändå fram till hans födelsedag.

Första heliumballongen som Connor fick var på Arvikamârten ifjol. Då var han så liten att han aldrig uppfattade att han fick en ballong. Nu ÄLSKADE han sin marknadsballong! Han har suttit och lekt med den nästan hela lördagen. Vi har varit husvakter från fredag kväll till lördag kväll, han och jag. Hos mina föräldrar. Det har varit skönt att vara på landet, men typiskt att det skulle vara den varmaste helgen hittills. Tror jag lyckades ta död på några av mammas plantor i växthuset.

Connor fokuserar enbart på ballongen.

Kommentera här: