Färgat hår och firat Connor 10 månader

Jag har inte färgat mitt hår på evigheter, förutom slingor. Men är för tillfället uttråkad med håret och under tiden som jag funderar på vad jag vill göra med det så ville jag leka lite. Detta har jag alltså pysslat med idag med hjälp av Mirja (tackar tackar!):

Under min vanliga hårfärg döljer sig numera blont hår.


Färgade underhåret blont. När jag har det utsläppt syns det inte så mycket, men uppsatt syns det desto mer.


Denna bok fick Connor av oss på 10-månadersdagen. Från Bluebox.

Kommentarer:

1 Mirja:

Det ser riktigt blont ut :)

2 Bella:

Snyggt! :D

3 Petra:

Snyggt! Skulle också vilja göra nåt kul med håret.

Tack för länken! Skönt att läsa att det kanske växer tillbaka.

4 Ida:

Du skulle färgat hela. :) Sen tycker jag att du ska bli rödhårig. :D

Kommentera här: