Whoho! Härlig vinst!

När jag kom hem från Göteborg i måndags så möttes jag av en härlig överraskning i posten som gjorde mig jätteglad! Jag hade vunnit i Allas vinstregn och vinsten är en kryssning med DFDS Seaways tur och retur Oslo-Köpenhamn för 2 personer. 2 nätter på båten och så har man 7 timmar på sig i Köpenhamn för att kolla runt. Jag har aldrig varit där så det ska bli riktigt kul!

Tävlingen bestod i att man skulle skriva sitt/sin favoritband/favoritartist och motivera med max 30 ord varför. Mitt svar var:

"Queen – Musiken är varierande och har hjälpt mig genom många stunder i livet som varit svåra och ökat njutningen i stunder som varit fulla av glädje."

Har inte bokat än, men det blir troligtvis av till veckan och så blir resan i september. Det blir jag och Robin så vi ska fira våra årsdagar (vi har årsdag både för när vi blev tillsammans och när vi förlovade oss i september).

Bildkälla.

Kommentera här: