Varit på namngivning

Idag var hela lilla familjen på namngivning i Karlstad. Det var N's stora dag, dotter till våra vänner Anna & Peter. Det var så fint (och väldigt varmt)! Efter ett "välkommen" blev det tårtor och muffins med glasyr. Mumsigt! Sedan höll Peter ett namngivningstal och en stund efter det blev det presentöppning. Tack för att vi fick komma! Vi får ses snart igen!

För att spara på bensin så passade vi på att ta månadshandlandet efter namngivningen. ICA Maxi igen som vanligt. Nu börjar vi faktiskt hitta väldigt bra där! Och jag vill verkligen att de där självscanningsgrejerna kommer till affärerna i Arvika också. Vi letade efter dörrstopp i flera affärer också, men hittade inget. När jag var in på Coop Bergvik (vill gärna kalla det för Obs! som det hette på "min tid") och letade så köpte jag istället med en liten skön klämleksak till Connor (är något sorts ris i den) för att han skötte sig så bra under namngivningen. Han fick även en Tummen-reflex i kassan på restaurangen på Bergvik och nu menar jag FICK. Vi köpte den inte utan han fick den av kassörskan. Gulligt!

Gottigottgott på namngivningen!


Klämleksaken och reflexen.

Kommentarer:

1 Petra:

Åh nu blev jag inte dåligt kaksugen! :D

Vilken underbar bild!!! :)

Kommentera här: