Mina filmår 1990 (1980-2011)

Den här filmen går mig att både gråta och le på samma gång. Patrick Swayze är underbar i den, Whoopi Goldberg är fantastisk! Demi Moore känns lite svag ibland, men det är ändå en av hennes bästa rollprestationer i mitt tycke. Musiken ger mig rysningar och trots att man parodiserat på lerdrejar-scenen i ett flertal filmer och serier så har den inte blivit förstörd för mig.

1990.


Ghost.
Flera inlägg i samma serie:
1989.
1988.
1987.
1986.
1985.
1984.
1983.
1982.
1981.
1980.

Kommentarer:

1 Aficionadon:

Åh, den här är så sjukt bra! Har inte sett den på åratal dock, MÅSTE köpa 2-discarn! Får man inte tårar i ögonen vid slutet är det något grovt fel på personen.

2 Tess:

Ja Maiden va grymt bra... men detta var första gången för mig.



Ja ghost är en bra film. Länge sedan jag såg den nu dock.... men ja en klassiker.

3 Gaymasen:

Åh grym film. Love it!



Och sent svar men bättre sent än aldrig. Detta med sekretess är svårt. Klart ibland bara vill man tjöta om allt som hänt. Men man får hålla sig :)

Kommentera här: