Letar drinkrecept

Jag drack en underbar drink då vi var på Hainan i Kina. Efter en del letande fick jag fram att den kallades Tropical Delight. Sökte på nätet efter recept, men alla jag hittar är helt olika den jag drack. Undrar nu om det finns någon drinkexpert där ute som kan hjälpa mig?

Allt jag vet är namnet, Tropical Delight, och ingredienserna ananasfruktkött, is och nåt grönt blad... Som ni ser så vet jag inte så mycket om den. Här är en bild på den i alla fall. Säg till om ni känner igen, är ni snälla!

Så fräsch i smaken!

Kommentarer:

1 MEULLERPHOTO:

sv: Jag tror inte det är kameran som gör bilderna, det är fotografen. Testa nya vinklar och lek med kameran så kan man få grymma bilder även med en kompaktkamera! :)

2 Petra:

Den ser HUR god ut som helst! Om du får tag på receptet får du gärna slänga upp det på bloggen (och meddela mig så jag inte missar det).

3 MEULLERPHOTO:

sv: Vad glad jag blir! :)



Ja men precis, min allra första fotoutställning bestod också bara av bilder tagna med kompaktkamera.:)

4 Lisa:

Det är säkert mynta som e det gröna iaf :)

5 Diana:

Skulle tro att det gröna i drinken är mynta :)

Kommentera här: