En dag på stranden

Idag var vi en tur till Kjörselviken och badstranden där. Den är riktigt härlig med mjuk sand! Min favorit i närmsta trakten (fast Bröta i Treskog är ändå min absoluta favorit - min barndomsstrand). Det var skönt att ha en sådan slappdag för jag är riktigt trött efter igår då jag satt och sålde på loppis i Charlottenberg. Det var riktigt varmt i vattnet så det var skönt att doppa sig. Connor fick känna med benen, men han tyckte inte det var så varmt så det blev bara en pyttekort stund. Tack för sällskapet Mirja med familj! Det var kul!

Det var första gången vi var alla i familjen samtidigt till stranden.

Kommentarer:

1 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa moprsa:

Ja det är verkligen jättefint här! Extra kul blir det ju såklart med en ny kamera ;) Vide badade i havet för första gången i går och han älskade det (han var förvisso lite skeptisk i början men sedan gick det knappt att få upp honom haha) en annan var ju lite mer svårdoppad om man säger så... ;)

2 Petra:

Vad mysigt att vara på stranden! Här har vi definitivt inte strandväder, men såg några som badade i sjön igår iaf.

3 Mirja:

Det var kul att ni följde med :)

Kommentera här: