Rea på stan

Idag tog jag och Mirja några timmar barnfritt på eftermiddagen för att kolla på rean på stan. Jag hade fått en del presentkort så det var härligt att ha råd med lite grejer. Såg även en body som jag ska skaffa till Connor nästa gång jag är på stan. Bokade tid för att göra slingor i håret också. Ska bli skönt! Jag har kvar pengar på presentkorten så nästa gång ska det bli annat än lila. Skulle vilja hitta något snyggt i petrolfärg, blått och något upplivande gult.


På Lindex blev det en bh och ett par torgvantar.


På Kappahl ett par bastoppar. En svart och en lila- och svartrandig (ser rosa ut på bilden).


På FK Mode blev det en lila top, en lilarandig top och en svart bastop.

Kommentarer:

1 Linda:

Härligt med en barnfri shopping. Fina saker du hittade.

Hoppas du haft en bra kväll nu Kram



Och du glöm nu inte fotoutmaningen ;)

Kommentera här: