Mer fixat i barnrummet.

Äntligen kom väggdekalerna upp i Connors rum. Det var lite pill med att få saker så raka som möjligt, men lite snett får man räkna med. Jag är inte en mänsklig linjal. Hade en liten mini-meltdown också när det var trubbel med ett moln. Molnet ville inte sitta där det skulle så jag skulle flytta det. Molnet viker sig och fastnar på sig självt. Jag försöker försiktigt pilla loss molnet, men det gick ändå sönder en bit. Då fick jag min meltdown, knycklade ihop molnet och kastade tussen så långt jag kunde. Ja ja...

Slutresultatet blev ändå jättebra! Både jag och Robin är så nöjda och det piffade verkligen upp rummet! Det blev några gubbar och bitar över så vi kan byta ut scenarior framöver.


Klassisk Mario i Connors rum. Från Roliga Prylar.

Kommentarer:

1 Fia:

Så fint det blev!!

2 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Coolt med super mario!



Då förstår jag att du har haft din beskärda del av graviditetsplågor. Men graviditet är ju ingen sjukdom...nänä. Men jävligt dålig kan man bli av det i alla fall :P

AF och FK finns bara till för att göra livet surt för folk!

kram

3 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Det var så längesedan jag såg dom men ettan som vi såg nu var ju kanonbra och jag mindes lite grann här och där.

Ja men det stämmer ju precis! Hade nog varit en annan femma om det var männen som var gravida i stället...suck

4 Linda aka Tokmorsan:

Coolt vill ha i mitt rum. Mario är liksom min grej!

5 Bella:

Åååh va snyggt! :D

6 Maol:

Häftigt!

7 Erica:

ahhhH!!!! jag vill ha!!!!

Kommentera här: