Liten uppdatering av läget

Connor har varit snuvig sedan igår. Näsan rinner hela tiden. Jag har höjt huvudändan på hans säng så att han kan andas lättare när han sover. Men glad är han ändå. Skiner som en liten sol. Så glad är minsann inte jag när jag är förkyld och Robin är halvt döende (överdrift) då han är förkyld, så var har han fått det från tro? Hehe!

Jag har inte varit utanför lägenheten på hela helgen. Kan visst bli så. Fullt upp hemma. Men jag har inte haft något emot det för som sagt så har det varit en del. Har pluggat för fullt. Började ju Turism C igen den 12 januari. C-uppsats på gång. Sedan så har jag och Connor gjort det vanliga om dagarna: busat, lekt, läst böcker, ätit, försökt vända på sig från ryggläge till magläge, tränat sittande och så vidare förutom dagen då han kände av tandsprickning för då ville han inte göra något alls (åt gjorde han förstås).

Yatzy verkar må bättre. Hon fick återfall efter penicillinet så vi lämnade in urinprov. Troligtvis hade hon kristaller i urinen så hon fick lite medicin och har nu specialfoder som hon ska ha några veckor. Hon har ätit det i snart en vecka och verkar som sagt må bättre.

En chockerande och tråkig nyhet kom på söndag kväll, men av respekt för inblandade så nämner jag inget mer.


En present som jag fick av syrran förra veckan. Jag gillar Dirty Dancing!

Kommentarer:

1 Gaymasen:

Haha, men det är väl så det är - när en man är sjuk (förkyld) då är han döende. ^^

Kommentera här: