Klänningen från Sweden Rock Shop

På nyårsafton hämtade jag ut mitt paket från Sweden Rock Shop. Provade klänningen efter att jag duschat och tänkte: "Vilken tur att jag tog small och inte x-small". Har en liten byst, men där satt den ändå som smetad så det hade inte gått att klämma in mina två kamrater i något mindre. Nu måste jag bara komma på vad jag ska ha för bh och accessoarer till den...Och vad i allsin dar jag ska göra med håret. Jaja, struntbekymmer!


Lila OCH skotskrutigt. En oslagbar kombination för mig!

Kommentarer:

1 felicia (: <3:

snygg :D

2 Linda:

Snygg! inte helt min stil passar inte alls i sånt där. Men den var snygg.



3 Robert:

Snyggt! Jag tycker du kan testa att klippa lugg, tror det skulle passa. :D

4 Georg Hendrix:

"x-small" - låter insane för mig.. om inte annat som bara för att vara "kille". Jag skulle se ut som den stora vita marshmallowsgubben från Ghostbusters i ett x-small plagg :P



Det här kanske kan vara av intresse. The Corrs kör en unplugged på Phil Lynotts "Old Town":

http://www.youtube.com/watch?v=Yc2e9sybfkY

5 jennifer:

Fin klänning!



sv: Hehe jo men nojjig som få var jag också :)

6 Alex - The life of a lesbian:

Det var en klänning jag gillade! :)

7 simone:

vilken cool dress!

Kommentera här: