Hylla som ny

Vi har två hyllor som tidigare var likadana, men nu har en av dem fått en ny look. En av hyllorna står i köket och en står för tillfället i Connors rum, fast den ska flytta in i vårt sovrum då Connor flyttat in i sitt rum. Den var mörkbrun. Jag har för första gången i mitt liv fått till det så att ett rum matchar (sovrummet). Mörklila väggar och alla möbler är vita. Flytta in en mörkbrun möbel då? Nej, bestämde jag mig för. Det ska inte ske. Så burkar med sprayfärg inhandlades och resultatet ser ni här nedan.


Hyllan i köket. Så här såg den andra hyllan ut tidigare.


Nu ser hyllan ut så här. Som ny!

Kommentarer:

1 Emmy:

sv: Ja det var häftigt att fa se Harrison. Och det var helt sjukt vad folk trängdes för autografer. Men dom var hell lungna och stannade och pratade med fansen och skrev pa bilderna. Men var självklart bara ett fatal som fick..



Hoppas du har en fin dag

2 Linda aka Tokmorsan:

Nice! Lite färg kan göra så mkt!

3 pelle:

Ey, jag säger som Linda. Tänk vad lite färg kan göra!

4 Mirja:

Vad fin den blev!

5 Bella:

Fint!

Kommentera här: