1 år sedan +

Ja, idag är det exakt 1 år sedan som jag överväldigades av ett intensivt illamående, satte mig i soffan, ropade på Robin..."Robin....det är nåt jag funderar på". Han kommer in i vardagsrummet och jag förklarar att mensen är 5 dagar sen och att jag drabbats av ett otroligt illamående. Han sticker iväg och köper ett graviditetstest i förbutiken på Coop Palmviken, jag gör testet och det är ingen tvekan. Tecknet är inte ens svagt, det är riktigt tydligt. Första dagen försvinner i illamående och chock. "Är det verkligen...? Kan det stämma...? Vad konstigt! JAG med barn...?" Trots att jag mådde dåligt så dröjde det ett tag innan nyheten sjönk in och jag verkligen insåg att jag var med barn.

Passande för dagen så hade jag bokat in att göra slingor på Sköna rum. Det är så härligt när någon pillar i håret på en (inte vem som helst då förstås...hehe). Det blev lite pengar över på presentkortet så passade på att unna mig en spray, en så kallad root filler. Var tidig till min tid på Sköna rum så hann utnyttja presentkort på Kappahl innan också. Jag hittade äntligen öronmuffar som jag gillade som inte var svindyra, en söt stickad blomma som nu pryder min lila mössa och ett par "nipple covers"...haha! Det finns verkligen allt! Ska se hur det ser ut med dem under klänningen som jag tänkt ha till namngivningen.

Nu under kvällen så har vi firat med lite god mat och bara suttit och myst tillsammans alla tre.


Nyslingad. Hmm...snyggt med toarullen där. Det märkte jag inte förrän nu...hehe.


Öronmuffar, blomma och hårspray.

Kommentarer:

1 jessica:

ja visst är dom söta :)

haha, jadu.. den granen mådde inte så bra!



okej , hästar med vinterpäls är ju bra charmigt alltså! :)

2 Maol:

Du har blivit blondin :)

3 MEREI:

- oj vad snabbt tiden gått!

4 Maol:

Wow förresten! Kostade det inte mer? Jag var lite orolig att pengarna på presentkortet inte skulle räcka. Att klippa sig där kostar nämligen 320 kr. Så jag tänkte något åt det hållet.

5 Finni - Elliotts morsa:

Haha ja Elliott föddes med lite lite rött hår i nacken bara. Ingen av oss har rött hår direkt så man blev lite chockad. Sen sa det poff och så fick han en blond liten frisyr :)

6 keela:

tack så mycket, vad glad jag blir :)

7 anna f:

vad fin du blev! :) jättesnyggt! skönt att få bli ompysslad lite!.. ha de! kramis

8 Robert:

Om du letar efter accessoarer till klänningen så såg jag inne på Glitter på Mitticity att dom hade skotskrutig rosetter på hårspännen, två stycken för 49:90 om jag minns rätt. Tänkte på dig direkt när jag såg dom så om du ska till karlstad innan cermonin så är detta ett tips! :D

9 Anonym:

just det! Färgen på rosetten är lila. ;)

Kommentera här: