Ny skrivare

Den gamla skrivaren pajade. En riktig trotjänare har den dock varit eftersom det är någonstans mellan 6-8 år sedan jag skaffade den. Jag spanade in en ny på SIBA då jag och syrran var i Karlstad sist. Kollade in den lite mer på internet och upptäckte att SIBA hade webbpris på den så den var 200 kronor billigare än i affär. Jag beställde och idag kom den. Är riktigt nöjd med den hittills! Har testat att skriva ut dokument och foton. Ser jättebra ut!

Om man har trådlös router så kan man ansluta skrivaren trådlöst. Det har inte vi så kör med vanlig USB-anslutning. Skrivaren gjorde dock en automatisk skanning av nätverk och den hittade ett flertal bland grannarna, en vet jag till och med är en bra bit bort från oss.

Det blev en HP Photosmart wireless allt-i-ett-skrivare, med vilken man kan skriva ut, kopiera och skanna.

Kommentarer:

1 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Ja skrindor är så mysiga skulle vilja ha en till Vide :)

Kommentera här: