Imorgon är den stora dagen

Eller stor och stor...det ska bli otroligt kul i alla fall! Det är dags för Connors namngivning. Många har sagt att det ska bli intressant för de har aldrig varit på namngivning förut. Grejen med namngivning är att det är väldigt fritt. Så som en gör behöver inte en annan göra. När det gäller dop så följer det en viss mall där man kan inkludera något personligt val. Med namngivning väljer man precis ALLT själv.

Jag är nervös inför namngivningstalet. Det är tyvärr jag som ska hålla det. Prata inför folk på det viset...huh! Visst, jag känner alla...men ändå. Det finns säkert en del där ute som vet precis vad jag menar. Man ställer sig upp och plingar i glaset...allas blickar vänds mot en och det blir tyst. Åh fy! Nej, nu ska jag inte tänka så. Det kommer gå så bra så! Vi ska ha kul!

Kommentarer:

1 H:

Sv: Det låter verkligen roligt! Har inte kollat så mycket på vart jag skulle vilja åka om jag väl åkte till Skottland. Har bara alltid varit intresserad utav att åka dit.

Inverness har jag hört mycket bra om samt att hyra en bil är ju nästan ett måste för att se allt fint :)!



Lycka till idag! :)

2 Maol:

Det gick ju jättebra ^_^

3 Linda aka Tokmorsan:

Hoppas ni hade en fin dag!

4 Lina:

Mina kompisar ska med ha en namngivningsfest i stället för Dop. Något jag tycker verkar smart, för på så viss tvingar man inte på ungen en religion utan de kan välja att gå med i kyrkan själva sen när de blir stora.



Den där maten jag köpte till min katt Keso gick inte alls hem. Hon har inte rört den på 2 dagar. Men om jag lurar henne att tror att det är godis då kan hon tugga i sig några bitar.

Kommentera här: