Fixat ärenden och haft spelkväll

Idag var vi till återvinningsstationen med ganska mycket skräp. Efter det blev det en tur för att hämta upp paketet med Connors kläder som jag beställt. Robin tyckte jag överanalyserade förpackningen. Jag tycker att det logiska vore att packa efter storlek, men kläderna var packade efter färg. De lila och rosa kläderna i ett paket, den gröna ensam i ett eget paket och regnbågsbodyn och den röda med regnbågar på i ett paket (jag har skrivit om kläderna i ett tidigare inlägg så HÄR finns bilder om ni inte vet vad jag skriver om och är intresserade). Nu är det inte hela världen för mig för jag tvättar alltihop tillsammans ändå och sorterar storlekarna efter tvätten....men ändå...?

Nu på kvällen har vi haft spelkväll här hemma med några kompisar. Det blev Med andra ord och lite Buzz Quiz på PS3. Jag var så otroligt seg idag så fick vinsten "Långsammaste fingrar" på Buzz en omgång. Men kul är det ändå!

Nu när jag loggade in på blogg.se fick jag se att mitt bildminne som jag skickat in till en blogg visades där idag. Kolla in nedan.

För att kolla in närmre kolla in:


Denna blogg!

Kommentarer:

1 Laks:

SV: Nej precis, man blir ju inte mindre killig/tjejig för att man gillar någonting speciellt.. Könstillhörigheten hör ju ihop med vilket kön man har, ganska simpelt. Sen vad gäller intressen och liknande - alla är individer!

Kommentera här: