Filmen Sanctum

Jag har börjat med en sak som man inte ska göra... Jag har, efter att ha sett trailer för Sanctum, börjat få upp förhoppningar för en film. Av erfarenhet vet jag att man oftast blir besviken när man gör så. Någon som har tips på hur jag kan förhindra att det går längre?

Sedan undrar jag om det är någon mer än jag som börjar tröttna på att ALLA filmtrailers numera boostar att filmen visas i 3D? Precis ALLA oavsett genre. En komedi i 3D liksom? Överdrivet! Filmer som görs i 3D kan bli lite tråkiga på vanlig tv eftersom det kan vara konstiga vinklar och kameraåkningar som kanske ser läckert ut i 3D, men som segar ner filmen på vanlig tv. I mitt tycke i alla fall.

Tävla med TV6 och vinn biobiljetter till filmen, hemmabiosystem och 3D-tv.

Kommentarer:

1 Placebohoe:

Längtar efter att se Sanctum på bio, dock stör jag mig också på att så många filmer visas i 3D och filmer som inte ens behöver visas i 3D gör det och då blir det mycket dyrare att se den på bio :/

2 Placebohoe:

Tack :)



SV: håller med dig, visst det kan passa till filmer som Avatar & Tron: Legacy, men till komedier och skräckfilmer tycker jag inte att det passar alls och jag skulle inte tycka att filmen blev sämre bara för att den inte är i 3D.

3 Meullerphoto:

Jag tycker att 3D är rätt värdelöst, man får bara ont i huvudet. Men filmen verkar bra!:)

Kommentera här: