Connor 6 månader

Idag firade vi att Connor blivit 6 månader! Connors mormor och morfar och min moster var här. Vi bjöd på smörgåstårta och så hade min moster tagit med en marsipantårta. Connor fick en del fina presenter. Två pyjamaser med fötter, ett bäddset med Mumindalen, en hårborste och pengar. Av oss fick han nya nappar, sådana som är från 6 månader. De är större så det var lite ovant för honom så vid läggning idag ville han ha en av de gamla mindre.

Min söta lilla skrattis!


Mor och son.

Kommentarer:

1 Helena:

Grattis på halvårsdagen! :)

2 Linda aka Tokmorsan:

Åh grattis till store lille killen :)

3 Em - Mamma till Malva.:

Nämen, vilken sötsak! Grattis i efterskott till lillen :)

4 Anonym:

Grattis lille Connor! :D

5 Gaymasen:

Aw. :)



Får jag till en blick? Haha. Jaså. Vilken tur att jag har en blick iaf. ;)

Kommentera här: