Alla hjärtans dag

Man skulle kunna se denna dag som en riktigt kommersiell dag då syftet är att sälja så mycket godis, blommor och nallar som möjligt. Trots att jag är en cyniskt lagd person så gör jag dock inte det. Jag gillar att fira! Sedan så behöver man faktiskt inte köpa en massa saker bara för att affärerna har dem. Gör det till en egen personlig firardag då ni verkligen ser till att säga till era nära (inte bara eventuell partner) att ni älskar dem! Det handlar inte om presenter.

Trevlig Alla hjärtans dag till er allihop!

Kommentarer:

1 Jennifer - 17år & ensamstående mamma:

Sv; det är mysigt att kolla egenom bilder och filmer från graviditeten men jag skulle inte vilja byta bort det jag har nu. mycket mysigare att ha liten på utsidan!

o, usch ja. illamåendet ska vi ju inte ens snacka om. fyfään

2 Linda aka Tokmorsan:

Behöver inte alla hjärtans dag för att visa mina nära och kära hur mycket dom betyder för mig.



Det gör jag varje dag och kommer alltid göra. Men med det sagt ha fin alla hjärtans dag nu!

3 Sannie:

Glad alla hjärtans dag!

Denna dag sparkar jag igång en tävling på min blogg där du kan vinna ett PORTRÄTT på en KÄNDIS som jag ritar till dig! Va med vettja! :)



http://sannie.blogg.se/2011/february/-tavling-celebrity-portrait.html

4 Anonym:

glad alla hjärtans dag på dig också!

Kommentera här: