Recept ost- och skinkbakad kycklingfilé med grönsakskompott

Som varmrätt på min Halv åtta hos mig-kväll serverade jag ovanstående rätt. Recept på ost- och skinkbakad kycklingfilé har jag haft med tidigare i bloggen så det hittar ni HÄR.

Grönsakskompott

Äggplanta (aubergine)
Paprikor (röd, grön, gul, orange)
Olivolja
Salt
Peppar
  • Skär grönsakerna i bitar och lägg i ugnsfast form.
  • Salta och peppra och strinkla över olivolja.
  • Stek i ugn i cirka 45-50 minuter i 200 grader.

RESULTATET


Kommentarer:

1 Gaymasen:

Grönsakskompott är mumsigt. :-D



Och ja många skriver att The Walking Dead är bra. Jag såg ett avsnitt men tyckte det verkade så där, men som du skrev; kan inte dömma ut en serie efter ett avsnitt måste ge det en chans. :)

2 Jenny:

Såg gott ut!

3 tess:

Trodde inte heller jag skulle våga skjuta... men ja så tänkte jag att va fasen nu vågar jag å så va de jätteskoj.

4 tess:

Ja man blir så ledsen när de inte gjorde något åt detta sist... å de hade de kunnat gjort så hade jag sluppit detta. Nu medför de massa hemma å jag orkar inte iväg å jobba... de kostar å jag skäms... de är tungt nu som fan eftersom jag dessutom blev genomförkyld nu å är ganska däckad... men jag får kämpa på... de kan ju bara bli bättre nu tänker ja....

Kommentera här: