Mitt 2011 - en bild per månad

Januari


Gick på babymassage med Connor.

Februari


Connors namngivning.

Mars


Dags för Earth Hour igen.

April


Jag upptäckte den spännande boktrilogin Släktet.

Maj


Den årliga resan till Ullared.

Juni


Vi firade att mamma och pappa varit gifta i 30 år.

Juli


Syrran och jag gjorde en dagstur till Göteborg och var bland annat på Universeum.

Augusti


Connors första födelsedag!

September


Tog högskoleexamen!

Oktober


Halloween.

November


Avslutning på babysim och Connor fick diplom.

December


Jul.

Kommentarer:

1 Karoline:

vad fint!

sv: Tack!

Jag vet faktiskt inte var intresset kommer från !?

Mycket ur miljötänk tror jag!

Kram

2 Anneli:

Vilket händelserikt år..

En söt liten kille..

Jag har oxo min lille trollunge fast han är lite äldre. Ja han är mitt barnbarn o inte Mitt barn =)

Men han är de bästa barnbarnet man kan tänka sig o de gulligaste oxo =)



Dröm sött kram ♥

3 Anneli:

Det är väldigt speciellt med barnbarn. Vad det är, ja de vet jag inte.

De som är tråkigt med barnbarn är att jag måste lämna ifrån mig honom när han ska hem till mamma o pappa.



Men vi har en underbar kontakt o trivs med varandra. Han sover hos mig väldigt ofta, o de är jag glad för.



Jag är en mycket stolt fammoo =)

Ja,, jag är en mycket stolt mamma oxo de är lika viktigt.



Nu är de dags för mig att stänga ner o försöka sova lite.

Dröm sött kram ♥

Kommentera här: