Mina julklappar

Här är julklapparna jag fick i år. Är så otroligt glad för dem!

En otroligt gosig och mjuk jacka/tröja (lila).


Två brickor, två förpackningar med fyra stycken minipajformar i varje, refillkort Halebop, pengar, lotter, presentkort Kappahl, örhängen och berlock, doftljus, julpynt (hjärtan, ringar, bockar), handledsvärmare, hela tv-serien Lexx.


SYSTEMKAMERA!! (Har drömt om att ha en sådan sedan jag som yngre såg pappa ta kort med sin, ej digitala, kamera. Efter många år blev drömmen sann.) Choklad och dvd-filmer.


Filmerna är Father Goose (såg den som barn så ska bli kul att se igen), julkalendern Julpussar och Stjärnsmällar (dito) och 25-årsjubileumsföreställningen av Phantom of the Opera.


En vacker ljuslykta fick jag också. Var tvungen att ta separat bild på den då den inte syntes på samlingsbilden.

Kommentarer:

1 Lina (A Freak Like Me):

Lexx har jag här hemma sedan en lång tid tillbaka. Jag har bara inte fått tummen ur röven och börjat se den. Så säg till om den är bra eller dålig när du börjar titta.

Dock har jag inte den i en fin box utan i lösa säsonger och det retar mig. Säkert därför som jag inte har sett den, för jag vill köpa om den i en megabox.

Kommentera här: