Mellandagsrea utan barn

Idag mötte jag Kimmi och så gick vi på mellandagsrean utan barn. Lite enklare då. Jag fick en del för presentkortet som jag hade på Kappahl och så blev det lite annat också.

Senare på aftonen fick Connor äran att riva pepparkakshuset (eget inlägg kommer senare) och så fick vi besök av Mirja med familj. Full fart hela tiden med barnen! Jag kommer själv ihåg vad kul det var att hälsa på ett annat barn och kolla in alla leksaker den hade. Sa att Robin skulle plocka upp, men medan han höll koll på Connor när han badade så plockade jag bort ändå.

Nu på kvällen har vi spelar Super Mario Wii igen, Robin och jag. Vi är i värld 5 nu.

Inköp


Har i flera månaders tid kollat på dessa pyjamaser till Connor och nu kunde jag inte motstå längre. Från Lindex.


Tröja och linne. Köpta på Röda Korsets Kupan.


Köpt på Kicks.


Köpt på Lindex.


Äntligen ett par byxor som inte är jeans. Jeans är favoriten, men vill gärna ha lite variation. Från Kappahl.


Två par fluffstrumpor och ett par knäbyxor, också från Kappahl.


Kjol från Vero Moda.

Kommentarer:

1 Wikki:

Hoppas att stjärnan fortfarande tindrar hos er! blink

Vad Connor växer! Det är bara synd att veta att de små knappt hinner slita på sina kläder för de växer så fort!

Hoppas ni får ett fint nyår!

NosPuss Wikki

2 Erica Nilsson:

Fina kläder måste jag säga gillade framför allt kjolen.

3 Jane l COCONUT:

Underbar kjol! :D

Kommentera här: