God jul!

God jul på er! Idag firar vi vintersolståndet och att ljuset kommer tillbaka! Jippi! Jag är inte förtjust i den mörka årstiden (en del saker som till exempel filmkvällar och så vidare funkar bra, men föredrar ändå ljusa tider), så att fira vintersolståndet känns så naturligt för mig!

I afton blir det en liten julfika här och Connor ska få öppna en julklapp. Han har varit nyfiken på paketen, så han kommer nog tycka att det blir kul att äntligen få leka med dem.

Jag har gjort en vintertårta till julfikat.

Kommentarer:

1 Linda aka Javamorsan:

Enda fördelen med mörkret är att det aningen lättare att få barnen i säng. Men bara aningen!

2 Lina:

Vilken fin tårta!

Själv så föredrar jag de mörka tiderna, jag tycker inte om solen för jag få så ont i mina ögon.



Jag väntar tålmodigt på den recension av Bridesmaids =) Ska bli kul att se vad du tycker.



God Jul till dig och familjen!

3 Erica Nilsson:

Vilken fin tårta du verkar väldigt duktig på att baka karm.

Kommentera här: