Aldrig hört denna?

Robin och jag såg filmen Bridesmaids för ett tag sedan. I slutet är låten här nedan med och jag ler igenkännande. Gillade denna låt när den kom 1990 och tycker fortfarande den är rätt härlig. Robin hade aldrig hört den. "VA?" Utbrast jag. Ganska högt kan tilläggas. "ALDRIG HÖRT DEN? Var fanns du då då? Den var en stor hit ju!"

Sedan tänkte jag att sådär kommer det nog bli när Connor blir äldre. Han kommer prata på någon låt och jag kommer säga att jag aldrig hört den och han kommer tycka att hans mamma inte är "med"...hehehe... Inte riktigt samma sits i och med att han nog kommer prata på ny musik och det här var "gammal" musik, men jag drog lite paralleller. Allra värst blir det nog om han kommer gilla hiphop, rap och liknande för det kan jag verkligen inte med och är då verkligen totalt "clueless".


Wilson Phillips - Hold On.

Kommentera här: