Stranden i Älvsbacka

Idag var vi till Älvsbacka och träffade Connors fastrar och en del kusiner. Vi badade och grillade. Det var väldigt varmt i vattnet! Riktigt härligt! Connor gillade inte att bada, men var nöjd med att sitta på stranden och leka.

På hemvägen tog vi vägen förbi Karlstad för imorse pajade vår brödrost så vi var tvungna att skaffa ny (vi äter rostat bröd varje frukost). Det gjorde vi på ICA Maxi. Jag behövde även en ny fickkalender då min nuvarande snart går ut (den går efter skolåret) och det hittade jag på Gallerix på Bergvik köpcenter. En som hade flera bilder att välja mellan som framsida (katt, hund, kanin, föl), men jag valde att skriva ut en egen bild istället så nu pryder en glad Connor framsidan.

Den mest lyckade strandbilden eller? Alla bortvända, upptagna med sitt... hehehe...

Kommentarer:

1 Linda aka Javamorsan:

Låter som ni haft en skön dag må jag säga!

Kommentera här: