Sett filmen Har du hört ryktet om Morgans

Spoilers förekommer! Tyvärr en sådan film som jag hade förväntningar på och då brukar det gå som det går.

Meryl och Paul är ett separerat par som bor i New York. De har inte lyckats reparera sitt förhållande, men så en dag blir de vittne till ett mord. De hamnar under vittnesskydd och tvingas bo under samma tak och umgås.

Vilken tråkig film! Den är dryg, dryg, dryg! Jag tycker inget är roligt och det finns ingen kemi överhuvudtaget mellan Sarah Jessica Parker och Hugh Grant. Filmen kanske hade funkat om det hade funnits en gnista av något slag. Det är tyvärr helt dött. Enda höjdpunkten i filmen är när det är dans och en ung tjej med riktigt bra röst sjunger Crazy little thing called love (Queen).

Köp DVD på Ginza

Kommentarer:

1 Mirja:

Har sett den filmen för inte alls så längesen men jag kommer inte ens ihåg den och det säger väl lite om handlingen hehe :)

2 Kristin:

va! Kevin costner. tufft...herregud vad besviken jag skulle bli om jag fick se måns i stället...vad dåligt.

Ja jag älskar instagram :) har du det? då kanske jag får följa dig :) kram kram

3 Georg Hendrix:

Vilka Blue Öyster Cult album har du? :O

4 Aficionadon:

Vilken tur att jag valde The Bountyhunter som 19krs film då istället för den här. Butler är iaf riktigt skön i sina roller.

5 Lina:

Den filmen är riktigt dålig. En skam att de ställde upp.

Kommentera här: