Emot remake på Dirty Dancing

Om ni känner mig och/eller läst min blogg ett tag så vet ni vad jag tycker om remakes. Jag är så otroligt trött på att så mycket ska göras om speciellt när originalen är så otroligt bra! Om det finns någon där ute som läser min blogg och som gillar Dirty Dancing och skyr tanken på en remake på denna underbara film så har tyvärr rykten dykt upp angående en remake på även denna. En protestlista har startats (något som kanske inte har någon verkan alls, men jag griper efter allt för att jag verkligen inte vill att de gör en ny version på denna underbara film). Håller du med, så finns länk här nedan.

PS1: Jag vet att det finns en Dirty Dancing 2, men det är skillnad på att göra uppföljare och att göra remakes.
PS2: Jag vet att det finns viktigare problem i världen, så kommentarer om det kommer ej publiceras.
PS3: Jag vet att det finns en scenproduktion av Dirty Dancing, men det är inte samma sak det heller.

Skriv under här.