Utmaning 8 saker om mig

Utmaningen som jag fick av Bella är att jag ska berätta 8 saker om mig själv och skicka vidare till 8 andra.

1. Jag tar ett glas Coca Cola på morgonen. Det är mitt kaffe, mitt sätt att vakna.

2. Jag brukar "underdriva" hur ont jag har och hur jag mår för jag vill inte att folk ska se mig som en "gnällis".

3. Min första kändisförälskelse var MacGyver. Jag var väl 9 år när jag började kolla på serien och wow vad jag tyckte han var cool!

4. Jag är en nostalgiker deluxe! Lyssna på 80-talsmusik, se lite äldre film, spela Nintendo 8-bit! Oh ja!

5. Är värsta moraltanten, fast bara för mig själv. Så länge folk inte skadar varandra eller är rena översittare så struntar jag i vad de gör, men själv kan jag inte ens tänka mig att ladda ner film eller musik utan att betala för det...hehe...

6. Jag har en dröm om att kunna öppna ögonen på morgonen och SE. Inte behöva famla efter glasögonen som ligger nånstans på sängbordet. Men vågar inte göra en ögonoperation (än) och har inte råd heller.

7. De dagar jag blir irriterad på allt och alla? Det är de dagar jag har mer ont. Har märkt en tydlig positiv (i detta fall menas inte glad) korrelation mellan smärta och irritation. Logiskt eller hur?

8. Jag längtar tillbaka till Skottland.

Nu ni blir ni utmanade! (och blir du inte utmanad får du gärna ta åt dig ändå!)

Jag utmanar:

Ducky
Petra
A Freak Like Me
Aragorns fru
Kimmi
Anna
Behind Big Blue Eyes
Javamorsan

Kommentarer:

1 Ducky:

men va!! Nu måste jag juu tänka massor ;) hahaha xD

2 Petra:

Utmaning antagen :)

3 Lina:

Jag ska fylla in den här utmaningen så fort jag kommer på något bra att berätta.



Och Amanda Seyfried är allt annat än oskuldsfull i Chloe. Kändes rätt konstigt att se henne i en sådan roll.

Kommentera här: