Utevistelse

Idag har det varit så fint väder att det blev en promenad med syrran. Kollade bland annat lite på byggnadsplanen för nya lek/aktivitetsparken i Stadsparken. Efter det gick Connor, Robin och jag ut i skogen en sväng. Då som nya headerbilden fixades. Skulle försöka plugga lite nu på kvällen, men är riktigt sliten så det blir lite slappande framför tv:n nu så satsar jag på morgondagen istället. Jag vet att det är helg, men det finns vardagar då jag inte hinner plugga och då kompenserar jag på helgen istället.

Det syns väl inte så bra, men ska visst bli värsta avancerade parken för både barn och äldre i Stadsparken. Spännande! Hoppas vi har möjlighet att gå på invigningen den 18 juni!


En liten vilostund i skogen.

Kommentarer:

1 Motorcykeltjej & Fotograf:

Jösses vad stor han har blivit!! Himla fin bild i headern oxå!! =) Hur hade du det i påsk annars? Mycket godisätande? =) Kramar

Kommentera här: