Tur till Karlstad

När vi skulle storhandla denna gång stannade Connor hemma med sin mormor. Skönt för honom att slippa någon gång. Hans morfar var med oss för han skulle bli avsläppt och hämta en arbetsbil för nya jobbet. Då vi var barnfria så passade vi på och var till Ikea, Bergviks köpcentrum, lunchade med en kompis, Elgiganten och sist storhandlingen på Maxi.

 

Så här nära ingången till Ikea har jag aldrig stått med bilen förut. Kan ha att göra med att vi var där före 10 igår (1:a april).

Kommentarer:

1 Petra:

Vad skönt med en "barnfri" dag, säkerligen för Connor också som slapp följa med. :)

2 Linda aka Javamorsan:

Det är jätteskönt med shopping utan barn tycker jag!

3 Georg Hendrix:

Det är svårt det där. Många jag känner (de flesta) har ingen aning om varför jag ibland KÖPER cd-skivor (eller LP, om jag nu skulle göra det).



När man har musik som huvudintresse är det allt förutom en slitningsvara, men har man sport-, bil-, mode-, och TV-spels intressen som är större kan det bli svårt :(

4 Sanna:

underbart med ikea!

Kommentera här: