30+30

Igår kväll var jag på 30+30 fest. Två 30-åringar (en nybliven och en soon to be) som slagit samman födelsedagarna till en fest. Det bjöds på god mat och det var mycket trevligt folk! Fick hälsa på en liten bebis också. Så fin! Drack Coca Cola och åkte hem vid 21 för att kunna gå upp med Connor nu på morgonen. Lite tråkigt att bryta upp så tidigt, men det var kul så länge som det varade. Grattis igen Malin och Jerry!

Maten jag plockade till mig. Är inte så förtjust i klassiska tacos, men här fanns mycket annat gott att plocka till sig så resultatet blev väldigt bra!

Kommentarer:

1 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Det låter som ett fantastiskt avsnitt! jag hade lätt tittat :) Att få bli pikad av Helge Skoog är ju för övrigt en dröm jag har ;)

2 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Slant på tangenterna ;) det var jag som skrev kommentaren innan höhö ;)

3 Petra:

Vad roligt att komma ut på lite fest! Inte ofta man gör så värst "festliga" saker som mamma. Asså missförstå mig inte, det är jättekul att vara mamma, men det är inte så ofta man rör sig bland folk i sin egen ålder. Superkul de gånger man väl kommer ut!

4 Maol:

Funkade jättebra. Tacos är underskattat. Mumsigt var det. :P

5 Linda aka Javamorsan:

Åh vad kul! Hoppas du haft en skön söndag nu!

Kommentera här: