Valbarometern

Gjorde testet på denna sida. Men tycker testet ger lite skrämmande resultat för enbart på grund av svaret på en enda fråga (att jag är emot euron) så ökade min procentdel på Sverigedemokraterna rejält. Man tycker att man skulle behöva tycka lite mer som dem än bara angående euron för att det skulle bli ett sådant uppsving för dem. Men med endast 26 frågor att svara på så antar jag att resultatet blir väldigt ytligt. Kommer inte gå på detta test när jag ska rösta i alla fall.


Mitt resultat.

Kommentarer:

1 Bella:

Oj! Ja då går det åt rätt håll iaf :D

Kan tänka mig att det kommer hända mycket nu på kort tid :)

2 Linda:

Hm jag gjorde med det testet och det blev Sverigedemokraterna,hmmmm=(

Men politiskt sätt vet jag precis vart jag står 6 skall rösta på;)

Ja det med hunden var jätte sorgset förstår inte varför dom hade med det i en komedi..?

3 Haval B Aziz:

sv: visst är han det :D..

kjam

4 Helena:

Det blev Vänsterpartiet för mig med enligt testet, men jag har redan bestämt vad jag ska rösta på...

Kommentera här: