Tjejkväll på stan och klippning

Igår var det tjejkväll i Arvika centrum. Jag, syrran och Connor tog en tur runt. Köpte inget till mig själv utan bara saker till Connor och Robin. Brukar ofta bli så för mig, men det är så roligt att köpa presenter!

Idag har jag varit och klippt mig. Håret hade blivit ganska tunt efter graviditeten och så har Connor upptäckt att man kan greppa tag i det. Han har haft tussar av hår kvar i händerna när jag burit honom. Därför fick det bli en uppfräschning. Det blev inte så väldigt kort för det är jag obekväm i så det blev till axlarna ungefär och lite uppklippt för volymens skull.

Idag firar jag och Robin dessutom 1 år som förlovade!


Liten kille medsmugglad på tjejkvällen.

Kommentarer:

1 Gaymasen:

Ett år, inte illa pinkat! Grattis :D

2 Tova:

Sv: Jadå. I boken så är kategorin "dop eller namngivning", så boken passar jättebra för det också :)

Kommentera här: