Shoppat barnkläder

Connor har fått en hel del kläder i present, men det har blivit övervägande mörkblått och grått. Fast det tycker jag är kul för då kan jag gå och shoppa kläder jag också för att få lite mer färger. Tycker det är jättekul att köpa barnkläder! Dock så är det lite trist att många kläder med glada färger har spets och/eller volanger. Varför ska nästan alla kläder med ljusa glada färger vara sådana, medan de mörkare färgerna är mer "vanliga" utan något ryschpysch? Lyckades i alla fall hitta några plagg utan sådant men med glada färger.


Toppen med texten "liten" och den pikéliknande t-shirten är från ett utförsäljningställe som jag tror kallas Mega Sale (ligger ovanpå Kappahl i Arvika) och övriga kläder är från Kappahl. Speciellt nöjd med "liten", Star Wars-bodyn och smurf-pyjamasen.

Kommentarer:

1 Maol:

Då gäller det bara att Connor tittar på Star Wars när han blir äldre. ^_^

2 Mirja:

Smurfpyjamasen var ju bara såå söt, måste jag nästan köpa till Neo :)

Kommentera här: