Hemska människor

Varnar er för att kolla länken ifall ni är känsliga.

Det handlar om en idiot som dränkt in en kattunge i något lättantändligt och sedan tänt på så att katten levande brunnit upp. Vad gör idioten mer? Jo, han tar kort på hela processen och lägger upp på Facebook! Är ni medlemmar på Facebook kan ni logga in och anmäla bilderna. De SKA bort! (länk till bilderna finns på bloggen som jag länkat till här nedan.) Hur kan en människa göra så och dessutom skryta om det och tycka att det är coolt? Jag mår riktigt dåligt av att se det hela...den lilla kattungen med de stora bedjande ögonen som får lida så mycket. Varför titta på det om jag mår dåligt av det? Jag klarar inte av att blunda för grymhet. Man måste göra något, hur lite det än är, för att sätta stopp för sådant.

Djurens jurister efterlyser även information som kan leda till att man hittar denna idiot så att denne kan få sitt straff. Min primitiva känsla säger att någon borde tända på idioten levande också, men då lägger man sig ju på samma nivå som denne. Hoppas dock att den personen hittas och får någon form av straff. SÅ HÄR GÖR MAN INTE!

Wikipedia - mästerkatten.