Första turen till Charlottenberg

Första turen för Connor alltså. Vi var inte där så länge, men vi hann fixa det vi skulle. Första halvan låg Connor i barnvagnen och efter att han ätit så fick han sitta i bärselen. Har märkt att många tittar när man har bebis. Själv har jag inte varit så fascinerad av bebisar tidigare. Är mest de senaste åren som det vuxit till sig.

Nu ikväll var jag och Connor över till Mirja där vi fick välja och vraka mellan kläder som hennes barn växt ur. Verkligen jättesnällt! Jag är så förtjust i bebiskläder så en del som vi har kommer Connor nog inte ens hinna ha på sig, kanske max 1 gång, innan han växer ur det. Men det är ju så kul!


Jag och Connor på köpcentrat i Charlottenberg.

Kommentarer:

1 Mirja:

Var kul att ni kom och bra att du tog så mkt kläder, det är så skönt att det kommer till användning igen :) Då vet jag vem jag ska höra av mig till nästa gång jag rensar ut för små kläder :)

2 Laks:

SV: Ja vill ha precis så också :) bo på landet men kunna åka och storshoppa ibland liksom



Vilken gullig unge! :) (såg en bild tidigare från din blogg) och häftigt namn ;)

3 Maol:

Han är fortfarande så liten på bilden att man skulle tro att du bär på en docka. s

Kommentera här: