Roliga felstavningar

Medan Connors mormor tog en liten promenad med honom så passade jag och syrran på att äta på Sunday Café. Jag gillar verkligen deras grillade ciabatta! På hemvägen gick vi förbi en skylt som visade reklam för kläder i en lokal butik. På den fanns några roliga felstavningar. Sedan så handlade jag fars dags-present till Robin i just den butiken också. Duktig reklam som får en på gott humör så man vill handla där. Kanske felstavningen alltså var med flit? hehe...

Tänk förresten att Robin får fira fars dag i år! Det blir den första. Jag får vänta till maj på mors dag.


Långklasonger och Lågkalsonger till reapris. Thermoxyxa kanske låter lockande?

Kommentarer:

1 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Tack! Jag älskar också färgglatt :)

Haha vilken skylt!

2 Maol:

Ha ha den sista märkte jag inte ens. Svårt att uttala.

Bra du påminde mig, jag ska leta bilder snarast.

3 Anonym:

HAHAHA, underbar skylt ju!

4 Motorcykeltjejen:

Haha...undrar vad den personen som skrev skylten hade för betyg i svenska?! =)



Kläderna du undrade var dem kom från är från ginatricot. Skorna minns hon inte vilken affär dem var ifrån men hon funderar däremot på att sälja skorna. Är du intresserad av att köpa dem?



Förstår att du blir trött men måste vara bra kul oxå att ha en liten parvel!! =)

Kramar

Kommentera här: