Happy Halloween!

Har märkt att det förekommer en del tveksamheter, men det är idag (31 oktober) som Halloween är varje år. Man ska inte blanda ihop det med Allhelgona som är en kyrklig högtid med ett helt annat syfte. Dagen ska vi fira på ett lugnt sätt. Eftersom Connor är så liten så blir det inget bus-eller-godis. Dock så ska han vara lite speciellt klädd för dagen (kolla här). Vi ska en sväng till syrran och kolla på skräckfilm.

Så HAPPY HALLOWEEN till alla som firar det!


Blomma som vi fick av min mamma.

Kommentarer:

1 Bella:

Happy Halloween! :D

2 Lina:

Vilken söt liten dress din unge ska bära denna dag.

Jag hoppas verkligen inte att någon kommer och ringer på min dörr då jag inte har råd att köpa godsaker till främmande människor. Har inte ens haft råd att fixa till halloween här hemma, men nästa år ska det bli av.



SV: Jag väntar på att Sarah Connor Chronicles ska släppas i en megabox, sen ska den inhandlas illa kvickt.

Kommentera här: