Djurliv

När jag och syrran skulle ut på promenad igår så satt det två hackspettar i ett träd bredvid vägen. Jag tror inte jag har sett två hackspettar tillsammans tidigare utan de har varit solo. Dessa två muckade rejält med varandra så antingen var de väl ett par (haha) eller så var de två solohackspettar som råkat bli förtjusta i samma träd.


Hmm...svårt att ta kort på hackspettar som hoppar omkring, så denna blev huvudlös.


Och javisst...en till nästan huvudlös hackspett. Eller rättare sagt nästan osynlig.

Kommentarer:

1 Therese:

De är rätt bra på att gömma sig :) ang soffan så är det mycket som vill försvinna under den :)

2 Fotograf Jenny Eriksson:

SVAR: Ja jag har hört att de ska vara bra, brontesystrarnas verk, då tycker jag defintivt du ska läsa Sofies värld, den ger en både tid att fundera samtidigt som den är rätt så underhållande också :)

Ha en fortsatt fin kväll,

3 anna f:

Hihi tess! men det var ju ett bra försök iallafall.. man ser ju ändå att det är hackspettar:) Hihi.. Kram

Kommentera här: