Spelnöje just nu: Mario Kart Wii

Det där med spelande går lite i perioder och just nu är jag inne i en period då jag kör Mario Kart Wii. Jag kör med GameCube-kontrollerna som jag skrivit tidigare. Har inte fått koll på de nya kontrollerna än, i alla fall inte när det gäller att köra bil. Nu har jag låst upp så man kan köra med sin egen Mii i spelet. Det ser lite roligt ut!

Men det allra roligaste med detta Wii-spel är att man kan koppla upp sig och spela mot vänner online. Jag har testat det mot syrran och hennes sambo några gånger. Det är superkul!


Min Mii kör Mario Kart med sammanbiten min.

Kommentarer:

1 Jokern:

Just say the word and i play against you:)

2 Mirja:

Älskar mario kart wii, skitkul verkligen man blir ju helt fast :)

3 Daniel:

hehe ser skitkul ut, måste testa!

4 Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan:

Wii verkar himlans roligt att ha faktiskt.

Kommentera här: