Kora tuffaste tv-tjejen!

Rösta på Kanal 5:s hemsida (länk nedan). Alternativen ni har att välja mellan är:

  • Nikita (Maggie Q)
  • Nikita (Peta Wilson)
  • Sydney Bristow (Jennifer Garner, Alias)
  • Chloe O'Brien (Mary Lynn Rajskub, 24)
  • Sue Sylvester (Jane Lynch, Glee)
  • Patty Hewes (Glenn Close, Damages)
  • Olivia Dunham (Anna Torv, Fringe)
  • Dana Scully (Gillian Anderson, Arkiv X)
  • Buffy (Sarah Michelle Gellar)
  • Sarah Walker (Yvonne Strahovski, Chuck)
  • Tabatha Coffey (Shear Genius, Tabatha's salon takeover)
  • Powerpuffpinglorna

Det blev Dana Scully för mig. Motiveringen? Av det skälet att hon är en "vanlig" person som kan vara rädd för saker, men som ändå tuffar till sig och klarar sig genom det mesta. Mitt första alternativ fanns inte med i omröstningen tyvärr. Det är nämligen Andrea Parker som spelar Miss Parker i tv-serien Kameleonten (The Pretender).


Rösta här!


Kommentarer:

1 Maol:

Jag valde Peta Wilson. ^_^

2 Lina:

Jag kommer välja Sydney Bristow tror jag. Är dock lite kluven för Dana Scully är ju klart med en favorit.



SV:

Men du vet, får man nått gratis så måste man ju passa på. Grejen är ju bara den att det är egentligen inte gratis, för vi måste ju alltid köpa en massa "skit" för att få det vi vill ha..

Kommentera här: