En hel natt

Vaknade av att Connor ville ha mat klockan 5.30 imorse. Hmm.... Har jag sovit så tungt eller var Robin helt ljudlös när han matade honom inatt, undrade jag. När Robin vaknade strax efter 7 för att göra sig klar för jobbet så frågade jag honom om det, men han hade inte matat honom inatt. Connor hade alltså sovit ända från strax efter klockan 20 igår kväll till 5.30 imorse!!!! En hel natt! Min lille guldklimp då! Skönt att han är så snäll mot stackars morsan sin...hehe... Efter matningen imorse så somnade han dessutom om och vaknade igen vid 9 då han ville upp.


En tokglad mamma!
Visserligen är bilden tagen 2008, men ungefär så här kände jag mig imorse.

Kommentarer:

1 Linda:

Jag är överlycklig! Jag trodde jag visste vad kärlek var. Men det var ju bara kärlek mellan mig och sambon, detta är en helt annan kärlek och den är gränslös :) Det är helt underbart att få lära känna den här lilla krabaten :D



Hoppas allt är fint med dig! Trevlig Lördag! :) /Kram

2 Sophy - Mamma till Ozzy.:

Va härligt att få sova så många timmar =) Jag blev oxå överlycklig när Ozzy börja sova minst 5-6 timmar i streck- Lyx! =)



svar: Tack! =)



Jag hade nog tur att han tittade ut förtidigt annars hade han blivit en jätte :p

Kommentera här: