Dag 2: Min första kärlek

Jag har haft en del förälskelser under min uppväxt, även så kallade kändisförälskelser. Kan bland annat nämna MacGyver (ja, karaktären), Jean-Claude van Damme, George Clooney och Peter Wingfield. Men så försvann detta (är det vad som menas med att bli vuxen?) i tidig 20-årsålder.

Kärlek då...det är något mycket större. Jag kände kärlek för min första riktiga pojkvän, men det var en kärlek som till slut falnade. Sedan blev det min nuvarande sambo som fyllde mig av kärlek och den varar än. Jag har känt och känner en sorts kärlek till mina djur. Fast den allra största kärleken jag känt är faktiskt den till min son. Den är oslagbar!

På det här viset anser jag att man upplever en första kärlek om och om igen, för man älskar inte på samma sätt.


Jag med lille Connor innan han kommit ut.

Kommentarer:

1 Mimmi:

grymt vacker bild :)

2 Georg Hendrix:

http://www.youtube.com/watch?v=ztmAKetWyEI&feature=grec_index



Kände du till detta? :P

3 Mimmi:

så lite så :) åh tack va bra :) då tänker du som mig

Kommentera här: