Connor med på tjejkväll

Dagen spenderade Connor och jag med att prata (japp, Connor "pratar" också), titta i pekböcker, laga mat, äta, leka med apan i mobilen över skötbordet, diska (jag diskade och Connor satt i babysittern och tittade på), sjunga, leka i babygymmet och så tog vi en långpromenad.

På kvällen var Connor och jag bortbjudna. Vi hade en riktigt trevlig kväll hos Jenny. Lite gnäll, men även en massa tittande och skrattande (alltså nu menar jag Connor). Jenny hade fyllt år så grattade henne och Connor fick en gosig mjukisvovve av henne. Syrran, Malin och Annelie var med på kvällen. Jenny bjöd på olika kex, ostar, frukt och praliner. Mumsigt! Jag är inte en sådan väldig godisvän, men den där chokladmarängen (tror den hette så) var riktigt god. Vi såg filmen The Eye och pratade. Jag och Connor åkte hem runt 20-tiden då han började bli trött. Han somnade i bilen (något som han alltid gör - lik sin moster...hehe), men vaknade för att få lite mat när vi kommit hem. Sedan somnade han igen på stört.


Härligt att promenera i solsken!

Kommentarer:

1 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Ja alla går verklig in för det på denna festen. Det är aldrig någon som är halvutklädd liksom :)

Vad coolt att vara terminator :)

2 Georg Hendrix:

Är du möjligt om du kallar dig något annat när du skriver till mig? T.ex. lill-Tess, Tessan eller Princess of the Universe? Har varit nära på att ta fel på tess och tess några gånger nu :P

Kommentera här: