Blöjresa till Norge

Idag åkte vi till Magnor i Norge och shoppade superbilliga blöjor! Hittade tyvärr inga Pampers i Connors storlek (det fanns Up&Go för 23.40 norska kronor), men skaffade några paket Libero (man fick köpa max 4 paket per kund) och ett märke som jag inte hört talas om som heter First Price. Sistnämnda köpte vi bara ett paket för att testa. Är de bra så kan det bli fler. Libero kostade 23.40 norska kronor + att man fick varannat paket gratis. 2 paket för 23.40 norska kronor alltså! First Price kostade 4.90 norska kronor.

Efteråt var vi in i köpcentrat i Charlottenberg för att äta och handla lite. När vi satt vid pizzerian så hade Connor jätteskoj! Han satt och skrattade nästan hela tiden. Undrar vad det kunde vara som var så skoj? Han kanske är lika lättroad som jag är ibland...hehe... Det var en hel del som, under den tiden och även då han låg i vagnen och vi gick runt, tittade på honom och utbrast "naaaaaw". Lite bebissjuka kanske?


Detta upptäckte vi idag. Parkering för familjer. Bredare plats och närmare till ingången. Det var jag som körde och så upptäckte jag denna skylt. "Nämen! Det är ju oss!" (Jag kortar av meningar ibland och menade: Den där platsen är ju till för oss.). Coolt va!?


Billiga blöjor på Kiwi.


Katterna fick en egen julkalender från Dyrego (149 kr).


Katterna fick även en tidig julklapp. Ett kattgym från ÖoB (69 kr). Tetris missuppfattade dess användning lite.


Till slut gick han av förpackningen så jag fick sätta ihop gymmet. Då blev det till att undersöka för båda. Men visst ser Tetris lite besviken ut? Förpackningen var roligare...hehe...

Kommentarer:

1 Mirja:

Gött med billiga blöjor, vi kommer fortsätta köpa dem i norge. :)

2 Anonym:

Coola saker till katterna. Vad kostade kalendern och gymmet? Finns det bara på de affärerna? Haha har aldrig sett något sånt till katter. :D

3 Maol:

Det brukar vara så. Neko föredrar kartonger framför varan som är inuti.

Kommentera här: